Зареждане

3 популярни грешки при загряване за джиуджицу

3 популярни грешки при загряване за джиуджицу
Публикувано на: Януари 11, 2020 в 18:22 ч
Загрявката най-често се състои от постепенно увеличаване на физическото натоварване (и забързване на пулса), раздвижване на ставите и разтегляне на тялото преди самата тренировка. Полезно е да се прави, защото подготвя тялото за състояние, в което приема нервните сигнали по-лесно, за оптимално движение.

Например, преди бягане или друг натоварващ спорт, атлетите загряват мускулите и увеличават пулса с лего бягане. Важно е упражненията да бъдат съобразени с същинската физическа активност, за да се подготвят правилните мускули. Водят се дебати за рисковете и ползите от комбинирането на стречинга със загряването, но като цяло е доказано, че загряването подготва атлета психически и физически. Според проучване сред резултатите от 32 квалитетни изследвания в областта, се забелязва подобряване на представянето на атлетите след загряване в 4/5 от изследванията.

Sebastian Brosche от Yoga for BJJ е подготвил специално обяснение за 3-те най-популярни грешки, които се допускат при загряване за джиуджицу. Вижте ги във видеото:


0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес