Най-големият сайт за бойни спортове

       

3 съвета как да предпазим пръстите си при BJJ и джудо

 3 съвета как да предпазим пръстите си при BJJ и джудо
Публикувано на: Април 26, 2016 в 08:30 ч
 
Дори професионалистите изпитват трудности с предпазването на пръстите си от наранявания. Шампионът Keenan Cornelius изгубил едва на 22 години 20% от движението в ръцете си.
 
В тази статия ще ви дадем 3 съвета, които ще ви помогнат с предпазването от контузии по време на тренировките по джудо и BJJ, за да можете да усетите насладата от спорта за по-дълго време.
 
1. Превържете пръстите си
 
Спортове като катерене, борба, джудо, джиу-джицу, BJJ, волейбол и баскетбол се крие опасност от разтягане или сериозни ожулвания на пръстите.
 
От аптеката могат да се вземат ленти за превързване специално за пръсти, които подсигуряват пръстите и помагат при възстановяване.
 
Ето и един бърз и лесен начин, по който можете да ги превържете - разбира се, всякакви други по-сложни начини съществуват:
 
 
Ако въпреки това пръстите ви се разкървавят или нещо друго все пак не е наред, можете да пробвате и следния метод:
 
 
2. Отбягвайте grip fighting и spider guard възможно най-много
 
И двете техники нараняват пръстите, затова се опитвайте да ги отбягвате до последно. Уви, част са от джудото и джиу-джицуто, но това, което може да бъде направено в случая, е да отпуснете захвата за гито. В такъв случай, ако опонентът ви се опита да се измъкне, ще боли много по-малко.
 
Ако пък сте привърженици на spider guard, пробвайте pistol grip вместо cuff grip - много по-лек за пръстите е.
 
3. Разтягайте пръстите си
 
Да, хубаво е да ги разтягате. В пръстите има мускули, сухожилия, връзки, които имат нужда от редовно разтягане. Често след тренировка се съсредоточаваме върху предмищниците, забравяйки за пръстите. Най-добрият вариант е да потърсите различни упражнения за разтягане за музиканти - ето един добър пример:
 
 
Пробвайте, ще останете очаровани.
0 споделяния
FB Сподели
Мнения в Facebook