Най-големият сайт за бойни спортове

       

5 трика за мускулен растеж още от сутринта

5 трика за мускулен растеж още от сутринта
Публикувано на: Август 10, 2015 в 14:23 ч

Когато се будите всяка сутрин, мускулите ви са атакувани. Тялото ви буквално се самоизяжда, защото сте гладували цяла вечер. За да захрани мозъка, тялото преобразува аминокиселините от мускулите в глюкоза. Най-бързият начин да спрете този процес е като приемете бързоусвояем протеин веднага след ставане. Няма по-бързоусвояем протеин от суроватъчния, така че е добра практика да разтворите 20 грама протеин на прах след ставане.

Освен това може да добавите и 5-10 грама аминокиселини с разклонена верига (BCAA) към шейка си. Тези аминокиселини се усвояват от тялото почти след консумацията им, така че са изключително удачни за прием в случая.

Хубавото рано сутрин е, че нивата на тестостерон са най-високи за деня. За да увеличите анаболния ефект на тестостерона, приемете 2-3 грама карнитин, за да увеличите броя на тестостероновите рецептори в мускулните клетки.

И още нещо - избягвайте сутрешното кафе. Последните проучвания показват, че кафето сутрин държи нивата на кортизол високи. Кофеинът се свързва с други химикали в кафето, което води до повишаване на нивата на кортизол, което пък ускорява мускулния разпад. Приема на чист кофеин или кофеинова хранителна добавка може би е по-удачен вариант, ако желаете да държите кортизола под контрол.

Освен това не забравяйте и за мултивитамините. След изтощителни тренировки, на тялото му липсват микронутриенти, без които растежът и възстановяването се забавят.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Малко повече за витамин B

Малко повече за витамин B
Известното като "витамин В" вещество, всъщност представлява съвкупност от 8 различни водоразтворими витамини, познати и като "витамин В-комплекс".
Статии » ноември 6, 2011 (2)
цялата статия

Протеин изолат и протеин концентрат - каква е разликата

Протеин изолат и протеин концентрат - каква е разликата
Какви са основните разлики между протеин изолат (WPI) и протеин концентрат (WPC) като хранителни добавки?
Статии » декември 16, 2017 (3)
цялата статия
Мнения в Facebook