Зареждане

Мотивация за тренировка

Мотивация за тренировка
Публикувано на: Ноември 22, 2010 в 11:47 ч
Снимка: Gracie Hagen

Понякога е трудно да се концентрираш или да намериш необходимото желание, когато трябва се постараеш малко повече в залата. А понякога, дори самото отиване до фитнеса или залата за тренировки е истинско мъчение. При следващия път, когато ви липсва мотивация, опитайте един от следните методи:

Напишете целите си
Повторете специфичната си цел— наум, а и на глас. "Ще клекна с Х килограма," може да си кажете. Запишете си целта и я сложете на огледалото на банята или на шкафчето ви в сълбекалнята. Колкото повече си го повтаряте и колкото по-често го виждате, толкова по-лесно ще си повярвате – и по този начин ще сте по-близо до целта.


Използвайте тъмни цветове
Облечете се с тъмни дрехи. Може да ви звучи смешно, но често мозъкът асоциира нюансите на цвета с различни значения. Тъмните и черни цветове подсъзнателно засилват готовността и вълнението ви.


Доведете си гост
Помолете приятелката си или група приятели да дойдат с вас във фитнес-залата. Тъй като ще искате да ги впечатлите (или, поне да не изглеждате смешно), ще тренирате с по-голяма интензивности.


Нахъсайте се
"Нахъсването" е техника,  при която стягате мускулите си , стискате зъби и се потупвате по бедрата, раменете, за да се мотивирате допълнително. Така стимулирате централната си нервна система  и увеличавате  силата си.

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес