Най-големият сайт за бойни спортове

       

6 съвета за здрава психика от топ треньори

6 съвета за здрава психика от топ треньори
Публикувано на: Юни 8, 2018 в 18:51 ч

Познати са ви тези дни, в които просто не ви се прави абсолютно нищо, нали?

Мнозина от нас изпитват тези моменти, а и честно казано, няма нищо лошо в това човек да си почине от време навреме. Ако работим към някаква цел обаче - като маратон, отслабване или ежедневни тренировки, е редно да се придържаме към плана, без значение дали сме в настроение или не.

И точно в тези моменти ни трябва някакъв допълнителен стимул, за да дадем повече от себе си. Някои сами намират мотивацията, докато други я търсят къде ли не.

Затова сме събрали специално за вас съветите на 6-има опитни треньори, за да се справите с моментите, в които просто нямате необходимия стимул. Възползвайте се от тях както в тренировките, така и в живота, и безспорно ще усетите промяната.


David Jack


 

It's been a bit since I've shared one of my @activprayer #i-Dedicate trainings. But this one spoke to me, so here it is: A family I love and respect is facing some serious challenges. They're not easy, and they could get more difficult before they get better. I didn't want to work out, but I needed to for me. Then they landed on my heart and in my sprint. So I wrote their name on my band and took a moment to prepare and pray. And I went. I had fun. I worked hard and explored new movements. (Part of what makes my fitness my own) I could have simply grinded, pushed hard, chased fatigue. That's not me. I get that stuff, but as an outcome not always the goal. I don't think I did one thing the exact same way today as I've done in 20 years with tools I use all the time. And it was good. And at the very end, I finished with a core corrective drill I thought I was only going to do 3 sets of 10 second holds. On the first set I was struggling to keep my form and dig deeper. To relax my breath and be strong AND composed. A great strength. I thought I would struggle with just 3 sets. And then it hit me. The family. The struggle. The strength we don't think we have when we need it most. And then it shows up. And it doesn't make sense. But it's there and it's real. And 10 sets later, 10 sets, on my 10th I felt the strongest of all and was most relaxed as well. (Physio and neuro adaption, plus the Spirit:) And the lesson landed. Again. There's more in us. When we ask. When we act for intentions greater than ourselves. BUT just because there's more doesn't mean we use it all. We check in with ourselves. If we're getting stronger as we go further, then it's a sign of real strength. If weaker we surrender and revisit later. That's the strongest strength sometimes. Another lesson was that in challenge, like a workout, you can grind it out and make it miserable, or look deeper and turn the same thing into an awesome experience. What challenges do you keep approaching the same way? What have you done to find strength when you "don't have it in you?" Here's the secret, it doesn't alwsys come from within. It's inspired. It's activated in you. It's there.#eyesupriseup

A post shared by David Jack (@thedavidjack) on


Обърнете се към емоциите

Отдайте тренировката си на някаква по-висша цел от вас самите - на болен родител или на някаква кауза, в която вярвате. Веднага ще усетите силата. Запишете мисията си на китката и я поглеждайте докато тренирате.


Ben Sweeney


Опровергавайте хейтърите

В трудни моменти някои хора намират стимул във факта, че правят напук на всички, които са се съмнявали в уменията им и не са вярвали, че ще пожънат успех. Само се сетете как ще направите за посмешище всички хейтъри.


Bobby Maximus


Направете стълбичка от повторенията

Нека кажем, че целта ни е да направим 55 повторения от дадено упражнение. Няма да ги направим всичките наведнъж. Ще направим 10 повторения, после 9, 8 и така докато не стигнем 1. Разбира се, с почивки между сериите. Любимата ни стълбица е 55 повторения - разделете ги на серии от по 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 серии. По-лесно е, когато ви остават по-малко бройки.


Zach Forrest



Дишайте, когато изпитвате болка

Намерете ритъм, който свързва дишането с повторенията, стъпките, загребванията и прочие, за да можете да го поддържате. Това е често срещана практика при тренировките за издръжливост, но можете да я приложите и във всяка друга.


Jared Bullock


Направете още една стъпка

Всеки месец правете нещо, което подлага психиката ви, а не физиката, на изпитание. Някои дърпат тежести, други се разхождат с тях - не става въпрос колко бързо ще приключите, а да изпълните целта си.


Joe Holder



Представете си финиша

Визуализирането на крайната точка, когато бягате например, е изключително полезна и ще ви помогне да се отпуснете. Представете си цялата дистанция от началото до края, както и всички препятствия, които ще срещнете по пътя, и начините, по които ще се справите с тях.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

77-годишно бабе тежи 47 кг и прави мъртва тяга с почти 100 кг

77-годишно бабе тежи 47 кг и прави мъртва тяга с почти 100 кг
Ако не ви достига малко мотивация, за да отидете до залата и да размятате железата, нека тази стара дама ви я даде.
Статии » декември 3, 2014 (3)
цялата статия

Солидна мотивация от Nick Vujicic

Солидна мотивация от Nick Vujicic
Отделете няколко минутки и вижте това. Ще се запознаете с Nick Vujicic от "Живот без крайници".
Статии » септември 14, 2010 (6)
цялата статия
Мнения в Facebook