Зареждане

Уникалният тренировъчен режим и диета на Georges St. Pierre

Уникалният тренировъчен режим и диета на Georges St. Pierre
Публикувано на: Март 14, 2015 в 10:21 ч
Снимка: flickr.com
Бившият шампион в полусредната категория на UFC, Georges St. Pierre беше един от атлетите с най-добра кондиция в историята на ММА. В неговите тренировки се включваха различни гимнастически упражнения. Именно благодарение на тях, той показваше изключителна експлозивност.
 
 

Спарингите

 
Винаги тренирам с по-добри борци от мен, по-добри боксьори от мен и по-добри граплъри. Когато тренираш с хора, които са по-добри от теб, това постоянно те предизвиква. А предизвикателствата те правят по-добър. Това те прави с по-добри умения от някой, който тренира постоянно с едни и същи хора. Имам много добър отбор.

Когато отида в други зали, играя по техните правила. Когато се боря с някой като David Zimmerman, не го затруднявам особено... боря се добре, но той не играе на пълни обороти. Но когато в моя спорт се сборя с някой, той не е добър като Zimmerman. Същото важи и за бокса, жиу-житцу, муайтай. Затова тренирам с най-добрите във всяка една дисциплина.
 
 

Диетата

 

Стремя се да ям добре, но спазвам диета, когато трябва да свалям килограми. Тежа около 84 кг, но преди двубой трябва да съм 77 кг. За 4 дни свалям 7 кг. Спирам въглехидратите и ям много зеленчуци и белтъчини. Ограничавам се и така влизам в категорията си. След кантара правя точно обратното и ям много въглехидрати, за да си възвърна теглото.

 
 

Тренировъчния режим

 
Обикновено, дори и да нямам насрочен двубой, тренирам. Тренирам шест дни в седмицата по два пъти на ден. Ходя на бокс, тренирам с олимпийски състезатели в залата си. Тренирам с най-добрите състезатели по жиу-житцу. Когато имам двубой, който наближава, на тренирам бокс и борба поотделно, а тренирам повече ММА. Смесвам всякакви тренировъчни партньори и комбинирам кикбокс със събмишъни и събаряния с игра на земя. По този начин набирам скорост за двубоя. Като дисциплини наблягам на бокс, борба, муайтай и жиу-житцу. Освен това правя спринтове и силово-кондиционни тренировки.
 

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес