Зареждане

Три начина за лицеви опори, подобряващи силата при бойните спортове

Три начина за лицеви опори, подобряващи силата при бойните спортове
Публикувано на: Януари 15, 2016 в 13:04 ч

В тази статия ще ви предложим 3 специфични начина за лицеви опори, чрез които ще подобрите силата си, ако тренирате бойни изкуства.

Ние наистина харесваме лицевите опори. Това е едно от най-лесните и същевременно функционални упражнения. Най-хубавото е, че чрез него се тренира почти всеки мускул в тялото: трицепсите, гърдите, рамената, коремът и бедрата.

Правене на лицеви опори по един и същи начин всеки ден може да се окаже досадно и много скоро да ви омръзне. Именно затова ще се опитаме да внесем малко разнообразие в рутинната ви тренировка.

Надяваме се видеото в тази статия да ви помогне да подобрите силата си. Все пак, кой не иска експлозивна сила?

Първият вариант на лицевите опори във видеото по-долу са така наречените Индийски лицеви опори.

Чрез тях се тренират предимно раменете и гърдите. Те се правят като раменете се спускат по права линия към китките на ръцете. Внимавайте да не извивате гръбнака. Малко преди да се докоснат раменете и китките, тялото се приплъзва напред. След това тялото се връща в първоначална позиция чрез изтласкване.

Вторият вариант са Спартанските лицеви опори.

Застанете в стандартна позиция за лицева опора. След това дясната ви ръка трябва да бъде поставена малко над дясното рамо, а лявата - малко под лявото рамо.

Третият вариант е може би най-трудният.

Спуснете тялото си към земята, запазвайки го стегнато, а едната ръка се поставя на бедрото. При следващото повторение – другата.

Последният тласък нагоре е най-трудният.

Това видео ще ви покаже точно как се изпълняват трите разновидности на лицевите опори.
Приятно гледане!
 
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес