Най-големият сайт за бойни спортове

       

Човекът срещу машината

Човекът срещу машината
Публикувано на: Ноември 2, 2009 в 13:00 ч
Снимка: wikimedia.org


Въпросът: Знам че тренировките със свободни тежести са най-добрите за развиване на сила и издръжливост в мускулите, но кога се използват тези така скъпи фитнес уреди?

Отговор: Свободните тежести винаги трябва да са предпочитания избор при тренировките ви за сила или издръжливост, но и машините имат място в залата - особено ако тренирате за естетични резултати.


Тренировките ви трябва да започват със свободни тежести, но когато умората започне да взима превес, може да натоварите изоставаща мускулна група с упражнения на машината, която изолира точно този мускул, като по този начин вкарвате допълнително свежа кръв в него. Например ако в дадена тренировка искаме да наблегнем на гърдите, започваме с упражнения на лежанката, а приключваме на пег-дек машина с флайс или машина, която замества лежанката.

За по-добри постижения при тренировката за сила, ще трябва да разчитате на тежки свободни тежести, които включват движения на повече от една става, за да накрате мускулите на цялото тяло да се напрягат да контролират свободната тежест. А ако искате да напомпате някоя определен мускул с кръв, за да стане той по-издут, трябва да го напълните максимално и само него с кръв, а това става на машина, която го прави безопасно и с добра форма на упражнението.

 

Спортни стоки от нашия онлайн магазин


Машините също подкрепят останалите упражнения. Например ако имате по-слаби гръбни мускули и не може да се набирате, или пък сте претърпели контузия и не трябва да се натоварвате, може да използвате машините като заместител.

0 споделяния
FB Сподели
Мнения в Facebook