Най-големият сайт за бойни спортове

       

10 минутно унищожаване на мазнини

10 минутно унищожаване на мазнини
Публикувано на: Май 29, 2011 в 09:42 ч
Снимка:Stuart Conner

Изгорете доста калории преди да влезете сутринта под душа с тази тренировка със собствено тегло от Крейг Балантайн.

Направете следната поредица от упражнения без почивка между тях. После направете 1 минута почивка и повторете поредицата. Направете колкото се може повече поредици за 10 минути. Започнете първо с лека загрявка на ставите и мускулите.

Jumping Jack
Започнете с краката разтворени на ширината на раменете, а ръцете отстрани. Рязко вдигнете ръцете над главата си, като в същото време раздалечите и краката на по-широко разстояние. След това отново леко подскочете и се върнете в старата позиция. Направете 20 повторения.

Клек
Започнете с ръцете си зад главаата и като държите изправен гръбнака през цялото време, клекнете надолу докато бедрата ви не станат успордени на пода. Стегнете седалищните си мускули и се изстреляйте обратно нагоре към стартовата позиция. Направете 12 повторения.

Лицева опора
Заемете позиция за класическа опора: краката изправени, ръцете под рамената. Сега стегнете коремните мускули. Дръжте тялото изпънато и в права линия докато сваляте надолу, докато гърдите ви не докоснат пода. След това се избутайте обратно. Направете 15 повторения.

Преден напад
От изправена позиция направете голяма стъпка напред с единия крак. Когато предния крак ви е успореден с пода, а коляното на задния почти се е докоснало до него, задръжте за 1 секунда. След това се върнете в стартова позиция и направете същото с другия крак. Може да го направите и по-трудно, като задържите в ниската позиция за 5 секунди. Направете 12 повторения с всеки крак.

Хранителни добавки от нашия онлайн магазин



Stickups
Застанете с гръб към стената, а краката да са на 10 сантиметра от нея. Облегнете гърба и ръцете си на стената, като бицепсите са успоредни на пода, а предмишницата е на 90 градуса. Вдигнете ръцете си нагоре, като ги държите прилепнали до стената постоянно. Бавно се върнете в стартова позиция, като държите лактите в страни и събирате лопатките. Направете 10 повторения.

Spiderman Clibs (10 бройки на всяка страна) и 5 бърпийта както е показано в следния клип:

Мнения в Facebook

Свързани Статии

60 горящи унилатерални секунди

60 горящи унилатерални секунди
Тествайте унилатералната си сила и стабилност за 60 секунди.
Статии » юли 25, 2014 (3)
цялата статия

Ползите от тренировките с гребен тренажор

Ползите от тренировките с гребен тренажор
Ако си търсите един комплексен уред за тренировки - гребният тренажор е това, от което имате нужда.
Статии » юни 12, 2017 (0)
цялата статия