Най-големият сайт за бойни спортове

       

Намаляване на мазнините в диетата

Намаляване на мазнините в диетата
Публикувано на: Март 19, 2010 в 16:38 ч
Снимка: pixabay.com


За да имате успех с диетата за отслабване, е много важно да направите калориен дефицит за храната, която приемате, програма за тренировки или да комбинирате и двете. Ако искате да има диетата ефект, трябва да дадете причина на тялото си да използва натрупаната мазнина като гориво. В противен случай се пригответе да се борите много и да виждате само скромни резултати.

Един от най-лесните начини да си направите калориен дефицит е да отбягвате мазнините, когато сте се подложили на диета, защото мазнините съдържат най-много калории. Ако успеете да приемате 25 грама мазнини по-малко всеки ден, това е равно на 225 калории, което ще премахва по около 1/5 килограм от вашето тяло всяка седмица.

Сега ще се запознаете с най-добрите начини за премахване на мазнините от вашата диета и постигането на резултат само със замяната на лошите мазнини с добри или пълното им премахване.

Приемайте обезмаслено мляко вместо сметана
Първата проста смяна, която можете да направите, за да премахнете мазнините е да слагате обезмаслено мляко в сутрешното си кафе вместо сметана. Обезмасленото мляко няма мазнини и по този начин ще ви спести 4 грама мазнини за всяка чашка (изчислено чрез 30мл сметана)

Ако имате усещане, че млякото не добавя нужния аромат към кафето Ви, пробвайте да добавите малко ванилов протеин на прах или обезмаслени сметанови драженца (уверете се да нямат прекалено много захар).

Приемайте извара вместо топено сирене
Топеното сирене е едно от най-популярните неща, които мъжете използват за намазване върху филия. Вместо това, пробвайте извара. Ще си спестите около 14 грама мазнини, като предположим, че използвате нискомасленна извара, и Вашата храна ще съдържа значително повече протеини.

Ако искате повече вкус, сложете кленов сироп (с по-малко захар) или поръсете канела.

Избирайте пица с шунка вместо с пеперони
Пицата може да бъде много мазна, ако не сте внимателни. Само като предпочетете шунка пред пеперони, си спестявате почти 30 грама мазнини на всеки 100 грама месо.


Друг начин за намаляване на мазнините в пицата е да помолите за по-нискомасленно сирене или, ако това не е възможно), да поискате да ви сложат по-малко сирене от обикновенно.

Яжте омлет, приготвен само с белтъци, вместо обикновен омлет
Домашно приготвеният омлет за закуска е идеален начин да започнем правилно нашия съботен ден, но се уверете, че го приготвяте без желтък. Само като удвоявате броя на белтъците и отделянето на желтъците, Вие си спестявате 15 грама мазнини за омлет от 3 цели яйца.

Прибавете и накълцани зеленчуци, за да направите хранителната стойност на омлета по-голяма.

Яжте си бургер с печено пиле вместо хамбургер
Когато летните месеци дойдат и сте в настроение за сандвичи с месо на скара, си направете с пиле на скара, за да спестите мазнини. При средни стойности, замразените бургери съдържат 22 грама мазнини, а при пилешките гърди може да намерите само около 3 грама.

При хора, които ядат много такива храни, тази замяна е достатъчна за да скъсите 25 грама, за които споменахме по-рано.

Яжте печени вместо пържени картофи
Замяната на пържените с печени картофи в сандвичите Ви, наистина ще помогне за отстраняването на мазнините. Обикновената малка порция (70 грама) пържени картофки съдържа най-малко 10 грама мазнини, но това не е всичко. Обикновено хората хапват повече от нормалната порция при сервиране, така че може да увеличите два пъти тези цифри.
 
Печеният картоф със салса или някакъв друг обезмаслен сос и пресен лук не съдържа мазнини. Освен това е чудесен източник на въглехидрати, които предоставят гориво за Вашите мускули, за да се справят те с тренировките.

Приемайте пуешки бекон вместо обикновен бекон
Накрая,  ако беконът е нещото, с което не можете да се наситите, сменете обикновения с пуешки. Тази смяна, ще Ви спести почти 20 грама на всеки 100 грама бекон. Освен това ще Ви помогне да спестите малко калории по време на Вашата диета за отслабване.

Хранителни добавки от нашият MMA магазин


Успех при замяната
Така че, не прибързвайте с изводите, че една диета за отслабване трябва да бъде много трудна. Само с няколко елементарни промени, Вие ще създадете калорийният дефицит, нужен, за да усетите резултатите, които са Ви нужни.

0 споделяния
FB Сподели
Мнения в Facebook