Зареждане

Тренировката на Sean Sherk

Тренировката на Sean Sherk
Публикувано на: Януари 12, 2010 в 14:57 ч

Ако не сте гледали тренировката на бившият шампион на UFC в леката категория, Sean Sherk в "UFC All Access", значи сте пропуснали голямо шоу. Не е лъжа, ако кажем че тренировката, която той показва е една от най-зверските, виждани някога. Ако не сте я гледали, накрая на статията може да поправите тази грешка.

sean sherk mma тренировка


Ето описание на действията, през които преминава Sean Sherk при тази си негова тренировка:

граплинг: 9 рунда по 5 минути, 45 секунди почивка (точно така, правилно сте прочели. Не 3 рунда, не 5 рунда, а 9. Sherk сменя 4-6 партньора, така че да се бори винаги с някой, който е свеж и отпочинал).

страйкинг / муай тай: 5 рунда по 5 минути, 60 секунди почивка

тренировка на "пещерния човек": два пъти седмично, 5 рунда по 5 минути, 60 секунди почивка (това включва различни упражнения като преобръщане на гума от трактор, удари с чук, набиране на въже, плиометрични лицеви опори, работа с колело за корема, удари с ластици на чувал и много други).

страйкинг / лапи и събаряния: 2 пъти в седмицата, 9 рунда по 5 минути (Sherk удря лапите с комбинации, а след това прави събаряне. Това се прави през целия рунд без почивка. Забележете, че това се прави отново за 9 рунда).

тренировка с тежести: 4 пъти в седмицата, 2 мускулни групи на ден, прави се в суперсерии

стълби: 16 дължини (понякога Sherk прави катеренето на стълбите с дъмбели в ръцете).

След тренировките пие протеинов шейк.

Претрениране
Много често се задават въпроси относно претренирате при подобни тренировки.

Специално относно Sherk, той е започнал да тренира от много малък. Той е водил много активен спортен живот от много години. Точно затова е придобил огромен капацитет за тренировки и може да понесе много продължително и тежко натоварване. Това означава, че може да прави повече неща за повече време от нормалните трениращи.

Sherk е добре трениран професионален състезател и приема работата си много сериозно. Също така той винаги следи и колко почивка си взима, както и храни тялото си с добра, чиста, хранителна и пълна с витамини храна. Както самия той казва, "Аз не ям за да ми е вкусно - аз ям за постижения." Този режим помага времето за възстановяване да бъде сведено до минимум.

Не мислете, че може да се хвърлите веднага в подобна тренировка. Не мислете, че е и невъзможно. С правилни тренировки и режим може да постигнете такива резултати.

Ефективност и необходимост
Нужно ли е в действителност да се прави всичко това? Това е труден въпрос. За Sherk всичко работи добре и резултатите му го показват.

За повечето от нормалните трениращи обаче, тази тренировка не е оптимална. Не само, че ще се възстановяваме трудно от нея, но и не всеки има толкова време за тренировки.

Това, което най-добре може да се направи от трениращите е да вземат принципите и идеите на тренировката на Sherk и да ги мащабираме в личните си нужди.

Но каквото и да изберем да правим, най-важното което можем да научим от Sherk е неговия интензитет, отдаденост и етика на тренировката. Може да посочите други по-големи, по-силни, по-бързи, по-кондиционно подготвени, по-технични или каквито и да е други състезатели, но трудно може да откриете по-отдаден на работата си в тренировките боец.

Тренирайте здраво, почивайте здрави, раздавайте го здраво!


А ето и самата тренировка на Sean Sherk в UFC All Access:

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес