Зареждане

Работа с крака при бокса

Работа с крака при бокса
Публикувано на: Юли 11, 2008 в 17:34 ч

Работата с крака е основна за всеки боксьор. Необходима е независимо дали атакувате, защитавате, или контра атакувате. Добрата работа с крака ви дава баланс, който ви дава сила и способност да отстъпвате когато е нужно.

Запомнете тези неща когато се движите около ринга. НЕ правете големи стъпки, а малки. Не се врете в опонента си освен ако не сте сигурни че можете да нанесете атака, когато неговите ръце са долу и е леко замаян. Дръжте си ръцете високо докато се движите около ринга. Напред – назад- крачка в страни (Forward - Back - Side Step)


Напред, назад и крачка в страни толкова е просто. Все още виждам много боксьори кръстосващи краката си, правещи големи крачки и тн. Това са лоши навици и не трябва да се заучават дори е добре ако се премахнат колкото се може по-рано, защото те дебалансират. И не минава много време до нокаутирането на използващите го играчи. Може да не сте наранили сериозно, но все пак това се брои за нокаут!

За да се предвижите напред направете малка крачка с водещия си крак, после приближете и задния за да се върнете в начална поза. За да се предвижите назад направете стъпка с задния крак първо и после докарайте предния крак назад.
 

За да отидете в страни, направете крачка в страната, в която искате да отидете близкия за нея крак. После докарайте и другия . Например ако сте в начална поза и искате да отидете наляво, стъпете с левия си крак първо. После докарайте десния обратно в нормална позиция.

 

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес