Най-големият сайт за бойни спортове

       

Пътеводител на боеца от Dan Hardy

Пътеводител на боеца от Dan Hardy
Публикувано на: Април 4, 2010 в 12:18 ч

Dan "The Outlaw" Hardy е един от английските бойци, които демонстрират страхотни умения и форма в UFC. Той показа добра издръжливост и дух при двубоя за титлата срещу шампиона Georges St. Pierre. Макар че не успя да вземе победата в този двубой, той не се предаде през всичките 5 рунда и показа защо му е гласувано това доверие.

"Веднага щом разбера датата на двубоя ми, веднага започвам тренировъчен лгаер," казва Dan. "Очаквам само това."

Dan си обяснява популярността на спорта с неговата вълнуваща основа: "Това е толкова вълнуващ спорт: разраства се толкова бързо, не можеш да си позволиш да останеш на опашката, защото всеки ще говори за него, а ти все още ще гледаш Big Brother или Досиетата Х."

"The Outlaw" ни обяснява как можем да станем UFC бойци, стъпка по стъпка.

dan hardy ufc mma тренировки ръководство


Избери си правилна дисциплина
Може да си избереш страйкинг (удари с ръце и крака) или граплинг (борба, ключове): всеки боец има своя любима и базова дисциплина, така че това е изключително важен избор в началото на всеки. Избери си това, в което се чувстваш по-уверен и му се отдай напълно, защото върху това ще работиш в по-голямата си част от времето.

Съветът на Hardy: Може да посещаваш и MMA тренировки, в които са смесени различни неща. Това ти дава представа за целия спорт, а от там можеш да започнеш да специализираш в кик-бокс или жиу-житцу например.

Избери си правилната зала за тренировки
Първо потърси си най-близката възможна зала. Не е много приятно да пътуваш надалеч за всяка тренировка - това прави нещата по-трудни, когато стане въпрос за постоянство. След това потърси повече информация за треньорите; разбери кои са и какъв опит имат. В нашият форум и в секцията с клубове може да питаш и да научиш това, което ти трябва.

Съветът на Hardy: Виж какви състезатели изкарват залите, към които си се насочил, защото ако залата е сериозна, ще имат и сериозни състезатели в своята дисциплина.

Избери си правилните килограми
Когато решиш да започнеш да се състезаваш, това ще бъде в аматьорски състезания, а там лесно се определя към която категория принадлежиш. Всичко става от само себе си, просто не трябва да се пресилваш. С тренировките тялото ти ще започне да трупа мускул и да топи мазнини. Като цяло всичко става по естествен начин. Някои хора се мъчат с теглото си, а други не.

Съветът на Hardy: Не е нужно да прекарваш много време в трупане на маса, защото така ще носиш прекалено много килограми, за които тялото ти не е конструирано, а това ще ти тежи. Увери се, че се чувстваш добре на определени килограми. Всичко опира до комбинация от тренировки и диета.

Психическа подготовка
Загубих първия си двубой, защото бях толкова нетърпелив да започна боя и не успях да се укротя, което пък ме измори още в средата на втория рунд. Трябва да се натоварваш в залата за да преминеш през тези неудобни ситуации преди действително да ги изпиташ в двубой. Психическата подготовка идва с това да умееш да понасяш болката и умората, която изпитваш на тренировки и преодолявайки я, за да дойдеш отново.

Съветът на Hardy: Увери се, че правиш кондиционни тренировки и че си в достатъчно добра форма, защото без значение колко добра техника имаш, в минутата, в която ти свърши горивото, двубоя за теб приключва. Стой спокоен и с умерен ритъм.

Тренировъчна екипировка от нашият MMA магазин


Бъди отдаден
Прекарвам по около 4 и 6 часа в тренировки на ден, а също и спазвам диети. Ходя на различни процедури по възстановяване, като масаж, а също имам и ангажименти към медиите.

При по-ниско ниво може само да се концентрираш над тренировките, да ядеш чисто и да си по-добър в двубоите си. Имах си работа до преди 7 или 8 двубоя, така че е възможно, трябва само добре да аранжираш времето си и да си уверен, че правиш тренировките си на време.

Съветът на Hardy: Тренирай здраво, но винаги се пази и носи протектори; не ти трябва да трупаш контузии, които ще те преследват и в двубой. Ако си контузен или болен, дай си малко почивка. Може да стане по-зле, ако отидеш на тренировки прекалено скоро.

0 споделяния
FB Сподели
Мнения в Facebook