Зареждане

Ляв прав

Ляв прав
Публикувано на: Юли 11, 2008 в 17:22 ч

"Левият прав" е прав удар извършен с водещата ви ръка. Най-вече се използва за определяне или пазене на дистанция за да имате възможност да нанесете силни удари. Можете да го използвате за печелене на време като прекъсвате атаките на опонента, когато той се приближава към вас. Или когато опонента ви е по средата на комбинация - контриращ ляв прав. Има много начини за да изпълните късия прав удар. Всъщност, всеки треньор има различни изисквания за изпълнението му. Не мога да гарантирам че това са най-правилните, но съм се постарал да съставя различни примери.

Запомнете: Почти всички от тях имат спираловидно движение. Нанасяте удар като завъртате ръката от лакътя до китката по часовниковата стрелка(за десничари) към целта (като не използвате китката на ръката си, няма движения с китки в бокса).

1. Първият вариант е лесен. От изходяща поза, нанесете удар с лявата си ръка направо към целта, с въртеливо движение и се върнете обратно в начална позиция. НЕ ПРАВЕТЕ: да отпускате ръката си след удара, ако го направите ще се откриете за контра атака. Не се дърпайте назад преди удара, така ще издадете намеренията си. Не използвайте такъв удар от голямо разстояние. Вижте примера.

2. Втора тип е така наречения горен ляв прав. Всъщност, е комбинация от ъперкът с голям ъгъл комбиниран с прав удар. Това се прилага когато сте в ниска позиция, с присвити колена като издигайки се отдолу нагоре нанасяте правия удар. Няма спираловидно движение при този удар.

 

3. Третия начин за изпълнение е към стомаха. Това е много добър начин за да изтикате опонента си. Накарайте го да отгатва, нанесете няколко високи удара и после един в тялото. Не нанасяйте удара като класически ляв прав, защото това ще ви отвори за ниска контра атака с десен прав. Удара се нанася с приклякване и извъртане на торса като се стараете се да го изпълнявате винаги спираловидно. Както при всички прави вие не се опитвате да го нокаутирате просто искате да изпробвате колко е стабилен. Ако забележите че опонента ви потрепне или премигне плахо когато нанасяте удар към стомаха, тогава ще разберете че не е тренирал добре за коремните си мускули и това му е слабо място. Следователно е време да започнете с крошета и ъперкъти към този район.

 

 

 

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес