Най-големият сайт за бойни спортове

       

10 съвета за отказване от храната-боклук

10 съвета за отказване от храната-боклук
Публикувано на: Декември 12, 2009 в 00:32 ч
Снимка: wikimedia.org

Как да се откажем от храната-боклук (junk food)? Кучетата знаят какво да избират. Ами вие знаете ли?


Предполагам че знаете. Осъзнавате какво е най-добро за вашето здраве. Но да го прилагате на практика вероятно е съвсем друго. Ако имате проблеми да се откажете от храните-боклуци, значи подхода ви е грешен. Яденето на храна-боклук е навик, който се отказва трудно.

Ето ви 10 съвета за да се откажете от подобно пристрастяване.

1. Имайте причина. Защо искате да се откажете от храната-боклук?

По-малко мазнини?
Повишаване на здравето?
По-нисък холестерол?

Намислете си причина, за да се откажете. Напишете я на лист хартия и го поглеждайте всеки ден. Това постоянно ще ви напомня за вашата цел.

2. Направете си план. Отказването на храната-боклук означава промяна на начина на живот.

Каква храна ще ядете?
Какво ще си готвите?
Какво ще ядете на работа?

Направете си план, в който има всичко: диета, покупки, режим...

3. Бъдете уверени. Не бъдете като всички. Да се откажеш от храната-боклук е лесно. Тялото ви няма нужда от нея. Ако то можеше да избира, щеше да избере чиста храна. А докато давате на тялото си това, от което има нужда, ще сте добре. Ако ли не, всичко си е на вашата глава.

4. Предприемете действие. Не стойте в очакване. Ако искате да промените навиците си на хранене направете нещо.

Отидете до магазина за плодове и зеленчуци
Сгответе си сами
Подгответе си храна за в работата

5. Спортувайте. Спортът е здраве. Когато спортувате следите и какво ядете. Какъв спорт? Това зависи от вас. Аз ви препоръчвам бойните изкуства ;)


6. Променете средата около вас. Средата има влияние върху вас. Изберете такава, кояот да ви помогне да постигнете целите си.

Разкарайте храната-боклук от къщата си, спрете да си я купувате, кажете "не" на храненето в McDonalds. Прочетете целта си. Какво е по-важно за вас? Да спечелите или да загубите, изборът е ваш.

7. Радвайте се на храната. Здравословната храна не означава ядене на сушени плодове. Здравословната храна е вкусна, по-вкусна от храната-боклук. Номерът е да знете как да си я приготвяте. Готвенето е умение. Може да се научите. Проверете сайтовете за рецепти.

8. Яжте храна-боклук. Не е нужно да забравяте тотално за храната-боклук. Докато в 90% от случаите ядете здравословна храна, това ще е добре. Можете през седмицата да ядете напълно здравословно, а в неделя следобяд да се отдадете малко на глезотии.

Колкото повече се храните здравословно, толкова повече храната-боклук няма да ви липсва. Вкусът се адаптира. След време ще искате да ядете здравословно, пред това да се натъпчете с храна-боклук.

9. Гледайте филма "Super Size Me". Ако не сте го гледали все още, направете го сега. Знаете, че храната-боклук не е здравословна. Но колко? Вижте в "Super Size Me" какво става след като ядете 3 пъти на ден от McDonalds.

Хранителни добавки от нашият MMA магазин



10. Контролирайте се. Понякога ще се изкушавате да посегнете към забранената храна. Контролирайте се в такива моменти. Защо се отказахте на първо място? Какво предпочитате? Да ядете храна-боклук или да постигнете целите си? Не казвайте, че не ви интересува. Знаете, че ви интересува. Знаете какво трябва да направите.

Напишете това до целта си на листчето: "Нямам нужда от храната-боклук".

Източник: сп. Strong Lifts

Превод: MMA България

0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Тайните на бързото отслабване

Тайните на бързото отслабване
Ако все още не сте решили каква тренировъчна програма да започнете през новата година, за да ссе освободите от излишните килограми, то защо тогава не опитате "21-Day Shred".
Статии » януари 20, 2016 (1)
цялата статия

Да нахраним мозъка

Да нахраним мозъка
Предлагаме ви няколко съвета и храни, които ще подобрят паметта ви и ще ви предпазят от умствени проблеми.
Статии » август 30, 2010 (3)
цялата статия
Мнения в Facebook