Наскоро UFC постигна сделка с Meta, компанията майка на Facebook. Това сътрудничество ще позволи на феновете да изпитат бойните спортове по нови начини. Meta прави своите платформи достъпни за UFC, като Facebook, Instagram, WhatsApp, Threads и Meta Quest.
Вижте още - Meta създават новото класиране в UFCИнтелигентните очила и инструментите за изкуствен интелект от Meta също влизат в картината. На UFC е разрешено да ги използва по време на събития и в предавания. Сделката е за няколко години, но сумата не се съобщава. Шефът на UFC
Дейна Уайт е развълнуван от сътрудничеството.
„Meta има най-умните хора в технологиите. Те наистина ще ангажират феновете на друго ниво.“, каза Уайт.
Той казва, че Meta вече работи върху нова система за класиране на бойците. Все още не е ясно какво точно означава това. Ясно е, че Meta ще играе активна роля в това как ще изглежда UFC. Основателят на Meta Марк Зукърбърг отдавна е фен на ММА. Той очаква с нетърпение сътрудничеството
„Обичам този спорт. Искам да дам на феновете нови начини да го изживеят.“, каза Зукърбърг.
Името Meta скоро ще се вижда и по време на събития на лигата. Логото се появява в октагона и в предавания. Темите носят оригинално съдържание, което може да се види само там. Meta и UFC искат да използват технологията заедно, за да радват феновете.
Например интелигентните очила трябва да предоставят изображения на живо и допълнителна информация по време на битки. AI също ще играе важна роля в сделката. Сътрудничеството не е само за брандиране, но и за иновации.