Дъстин Порие oтмъсти с нокаут над Макгрегър във 2-рия рунд
"Оценката ми за изминалото SFC 7 е положителна, но не може да не вземем предвид това, че събитието все още не отшумява. Това показва, че сме успяли да съставим една доста силна файт карта с доста интригуващи срещи. Това за да се случи и подготовката на бойците е била на ниво за да покажат своите възможности."
"Битката за титлата в кикбокса Между Александър и Майк според мен и официалните лица, които са участват в най-големите такива събития по света, е битка по учебник."
"Радвам се, когато виждам надграждането и усърдната работа на бойците и как те се завръщат все по-добри и по-добри. Това обаче се отнася и за нас - организаторите на тези събития. Ако аз не успявам да надградя самото събитие с всяко следващо издание, то значи няма смисъл да продължавам. Така че на следващото събитие ще видим нещо още по-голямо.
Аз и останалата част от екипа сме направили анализ, обратната връзка е добра, но аз знам как да направим събитието още по-добро."
"ММА е смесица от много видове спортове. И тази пъстра палитра го прави толкова интересен в момента. Но за да стане тя интересна за широката публика, зад гърба ѝ стои добро финансиране, което дава истинския облик, който е на запад.
В България това не може да се получи поради ред причини. Основната е чисто финансова - зад този спорт няма такъв финансов гръб от рекламодателите. За да се получи това обаче трябва да погледнем от правилната посока.
Всеки упреква бизнеса, всеки упреква липсата на средства, които да се инвестират в този спорт. Аз обаче като бизнесмен разглеждам нещата в обратната посока - не първо бизнеса решава да даде пари и да съживи нещо, да го направи атрактивно, а точно обратното - понеже то е атрактивно започва да привлича вниманието на бизнеса и той да инвестира парите си в него.
За да се получи това нещо са нужни лица, бойци, които да са достатъчно интересни на публиката, за да могат да продават продукта, с който е обвързано финансирането на даден бизнес.
За да се случва това нещо, всичко стартира доста по-далеч от самия боец. Те стартират още от залата и от хората, които се грижат да изграждането на тези бойци. В България се приема, че това е треньора, но в световен мащаб това е мениджъра. Защото мисленето на мениджъра и треньора не е еднопосочно.
Работата на треньора е да изгради боеца. Това са чисто спортни прийоми. Работата на мениджъра е да изгради атрактивен рекламен образ. И не може да очакваме треньорът има мисленето на мениджъра. И не защото не е умен - просто мисленето му е в друга посока.
В България наблюдаваме точно това - хора, които са треньори, се изявяват като мениджъри и от там нататък объркват рекламната стратегия на даден образ. От там нататък няма как да очакваме, че той ще е атрактивен за рекламодателите и от там - няма пари. "
"Когато аз инвестирам много пари в медийните изяви и рекламата на нашите събития, аз искам да променя точно това. Променяйки го, от там нататък то започва да се забелязва от повече хора, започва да става атрактивно.
Това обаче няма как да се получи само чрез SFC. В тази дейност трябва да се включат и останалите организатори. Това е наша обща полза. Трябва да насочим силите си в една обща посока и това ще помогне на всички и на българския спорт."