Обява: Търсим си още колеги за магазина в София
Успехът на “Mighty Mouse” обаче бе помрачен от не особено големия комерсиален успех на събитието, което успя записа негативен рекорд в историята на сериите с едва 1.74 милиона зрители.
Johnson обаче посочи, че ни най-малко това не го интересува.
“Ако не ви харесва това, което направих в събота вечер, ако не ви харесва как един бял колан, който никога не е участвал в турнир по джиу-джицу, прилага събмишън на черен колан, това си е ваша работа. Вече не смятам да се защитавам”.
Мишока посочи, че двубоят му с Wilson Reis дори не е бил рекламиран от страна на UFC.
“Влязох в Twitch и попитах всички, дали някога изобщо са видели реклама на двубоя ми. И всички отговориха с “не”. Само един каза, че е видял реклама в YouTube канала на UFC. Аз им отговорих “това е окей, аз също не видях нито една реклама”.
Той призна, че за първи път е видял реклама на мача си една седмица преди датата за него.
“За първи път видях реклама на мача си на UFC 210 - една седмица преди него. Дори в собствения ми град никой не знаеше, че се бия, защото не бяха видели нито една реклама на събитието”.