Зареждане

Тренировка с ластици за горната част на тялото

Добавено на януари 22, 2021
В поредната тренировка с ластици, треньорът от зала FAST, Ангел Караиванов ще ви покаже как да натоварите отвсякъде горната част на тялото.

В тази тренировка ще използваме ластици с ръкохватка, за разлика от предходната кондиционна тренировка, където натоварихме цялото тяло с ластични ленти.

Упражненията, които се включват в тази тренировка са следните:
  • Вертикалено гребане (гръб)
  • Събиране с прави ръце пред гърди (флайс)
  • Разтваряне в страни с прави ръце (рамо)
  • Сгъване за бицепс
  • Хоризонтално разгъване за трицепс (кикбек)
  • Хоризонтално гребане (гръб)
  • Раменна преса
Работете според силите си и подбирайте правилната тежест.

Ако имате нужда да се екипирате с качествени и евтини ластици за тренировка - вижте голямото разнообразие на ластици в нашия онлайн магазин.


Тренировката е интервална и високо интензивна и се прави за време. В случая използваме метода "Табата".

В класическия му стил упражненията всяко упражнение се прави 20 секунди, след което следват 10 секунди почивка и се преминава през следващото упражнение. За напредналите интервалите могат да бъдат и по-големи - 30/10 или 40/10. Таймер за интервални тренировки, включително и табата, може да откриете тук - MMA.BG Timer

Вижте също: Интервален таймер на MMA.BG

Всеки може да прецени колко кръга да направи, но класическото е 3-4 завъртания.
 

Ако си търсите още интересно натоварване и то със собствено тегло, може да видите записите ни от тренировките ни на живо "Заедно срещу короната".

 
И ако не можете да дойдете и да потренираме заедно в зала FAST, то може да ги правите когато и където ви е удобно.

Не забравяйте да загрявате добре ставите и мускулите преди тренировки, както и да разтягате в края на всяка тренировка.

Ако си търсите още тренировки с ластици, вижте и Обща кондиционна тренировка с ластични ленти.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Оферта на деня

Последни новини

Горещи Новини

Най-четени статии днес