Зареждане

След новата сделка на UFC: Бойците са пре*бани

След новата сделка на UFC: Бойците са пре*бани
Публикувано на: Май 17, 2019 в 14:00 ч
Припомняме ви сцена от филма на Мартин Скорсезе "Добри момчета" (Goodfellas), където умникът Хенри Хил, в ролята Рей Лиота, обяснява как мафията прави бизнес.

Бизнесът върви зле? Майната ти, плащай!
О, имало е пожар? Майната ти, плащай!
Търговския ти обект го е ударил гръм? Майната ти, плащай!


Долу-горе в такава ситуация е ESPN след като сключи сделка с UFC.

О, последните платени гледания (PPV) са с най-ниска гледаемост от 15 години насам? Майната ти, плащай!

UFC получава пари, независимо от това какво предлага, така че няма нужда да се поемат повече рискове в търсене на нови атракции и таланти. Поне такива са разсъжденията на бившия състезател в тежката категория Брендан Шауб, който счита че бойците на организацията са "пре*бани" от тази сделка.
 
 
Сделка, която в САЩ трябва да имаш платен абонамент за ESPN+, за да си поръчваш PPV събития.

"Чухме, че Брок Леснар е отказал договор," разсъждава Шауб. "Конър... не сме чували нищо за него. Изобщо екшънът, който UFC предлага е на автопилот, защото разчитат вече изцяло на ESPN. Много добре са се уредили и няма нужда да отстъпват при преговори с хора като Брок Леснар например. На UFC вече такива хора не са им нужни. Няма нужда и да дават дял на Конър Макгрегър, за да се завърне."

Леснар трябваше да се завърне за двубой с Данил Кормиер... но UFC премести целия си PPV бизнес към ESPN+ и това ограничи много платените гледания.

"Всеки печели от това, освен бойците. Те са пре*бани, защото много се ограничиха зрителите. Спонсорите вече са по-малко, ако изобщо имаш такива. Славата, социланите мрежи, YouTube канала... Ерата да бъдеш суперзвезда в UFC е в миналото.

Вижте накъде се е насочил маркетинга в момента по ESPN. Кой виждате постоянно? Дена Уайт. Цялата работа е в стил Винс Макмеън... Това е лицето, което разпознавате. Вече няма да разпознавате бойците, но ще знаете кой е Дейна Уайт. Неговото его и популярност отиват нагоре. Това е лицето на компанията сега. А това не е добре. Във всичките реклами е той. Всичко се върти около него. Това е откачено..."

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес