Зареждане

Истината за пълния протеин

Истината за пълния протеин
Публикувано на: Юли 28, 2019 в 22:13 ч
Случва се нещо невероятно напоследък в света на макронутриентите.

Но да погледнем по-общо на нещата - през 80те и 90те години на миналия век диетолозите заклеймяват всичко, което някога не е имало копита, крака или перки като ‘незавършен’ протеин, който няма високи нива на аминокиселини, които се намират иначе в протеините от месото и рибата.

Става въпрос за бобените, зърнените култури и - подготви се за това - зеленчуците. Диетолозите просто са смятали, че не допринасят кой знае колко до развитието на мускулите ти.

В наши дни обаче вече нещата не стоят по този начин - досущ както се промени нагласата и към яйцата, кафето и много други храни.

Последните проучвания сочат, че ‘незавършените’ протеини всъщност доста добре спомагат развитието и поддържането на мускулите.

Вече е известно сред учените, че тялото може да извлече аминокиселини от резервите си, за да компенсира при недостиг. В крайна сметка, важно се оказва количеството протеин, прието през деня - не произхода му.

 
Учените през годините са твърдяли, че консумацията на около 30 грама протеин на едно ядене може да задоволи организма. Като бонус, същото това количество е достатъчно и за растежа на мускулите.

Новата наука сочи обаче, че растителните протеини не само могат да подхранват тялото, но също и да понижават кръвното налягане и риска от заболявания. Само вземи за пример Nate Diaz, Kyrie Irving, Wilson Chandler, C.C. Sabathia, Aaron Rodgers и сестрите Williams.

А телата на звездите не са по-различни от нашите. Около 52 процента от американците през последните 3 години започват да консумират повече растителни храни и напитки, сочат проучвания.

Но спокойно - веганите не са достигнали световно господство. Просто хората започват все повече да осъзнават ползите от качествената храна, като говорим не само за положителните ефекти върху здравето, но и за целия нов свят от вкусове, който открива тя.
 

 
Затова, направи си услуга и започни да вкарваш повече и повече плодове и зеленчуци в диетата си. След месец прецени как се чувстваш. Имаш ли повече енергия? По-малко ли тежиш? Трупаш ли мускулна маса?

Ако си доволен от резултатите, продължавай - няма как да сбъркаш с това.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес