Най-големият сайт за бойни спортове

       

3 упражнения, 5 серии - една наистина страхотна 360° тренировка

3 упражнения, 5 серии - една наистина страхотна 360° тренировка
Публикувано на: Януари 22, 2016 в 08:12 ч

Фитнес директорът на Men’s Health,  BJ Gaddour,  нарича схемата, обединяваща тези 3 упражнение “tummy time.”
Истината обаче е, че те работят ефективно и за много други мускулни групи – не само за корема. 

Какви са упражненията и как да постигнете резултати

Правете максимален брой повторения от всяко едно упражнение преди да преминете към следващото. Също така се опитайте да си почивате възможно най-кратко време. Това е за всяка серия. Постарайте се да направите от 3 до 5 серии.

Ето и упражненията:
 

Упражнение Plankup

 
Мислете за това упражнение като за хибрид между упражнението планк и лицевите опори.
То се изпълнява като легнете по корем и се повдигнете, изполвайки лактите си за опора. Тялото Ви трябва да е максимално изпънато. След като сте заели позиция, повдигнете бедрата и седалището си нагоре. Краката и гърба трябва да останат изпънати, а корема стегнат. Задръжте в тази позиция няколко секунди.
 

Лицеви опори

 
Лицевите опори са може би най-разпространеното и често практикувано упражнение от всеки един спортист. Основното за правилното изпълнение на лицевите опори е тялото да бъде изпънато, а краката да са един до друг. Изпълнението на лицевите опори да става само чрез ръцете. Коленете, таза и кръста трябва да останат неподвижни.
 

Hollow-Body Pump

 
Това упражнение е добре познато на всяка една гимнастичка. То не само натоварва коремните мускули, но и тренира цялото тяло – от главата до петите.

Легнете на пода и изпънете тялото си. За изпълнението на това упражнение отлепете краката и ръцете си от пода едновременно. Внимавайте да останат изпънати. Стремете се да достигнете пръстите на краката си. Ако сте изпълнили правилно това упражнение, то трябва да усетите пареща болка в коремната област.

Както ви споменахме в началото на тази статия – постарайте се да направите около 3 до 5 серии от всяко едно от гореизброените упражнения, като ги редувате.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Колко кратка може да бъде една тренировка?

Колко кратка може да бъде една тренировка?
Ултракратките тренировки винаги са привличали интереса към себе си. След появата на 'табата' нещата дори ескалираха допълнително. Дали тези тренировки са подходящи за теб обаче?
Статии » февруари 17, 2019 (0)
цялата статия

Изгаряй още повече мазнини с интервални тренировки и въже за скачане

Изгаряй още повече мазнини с интервални тренировки и въже за скачане
Ако се чудите как да подобрите високоинтензивните интервални тренировки, за да горите още повече калории и мазнини, трябва да започнете да скачате на въже.
Статии » май 25, 2018 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook