Зареждане

3 упражнения, 5 серии - една наистина страхотна 360° тренировка

3 упражнения, 5 серии - една наистина страхотна 360° тренировка
Публикувано на: Януари 22, 2016 в 08:12 ч

Фитнес директорът на Men’s Health,  BJ Gaddour,  нарича схемата, обединяваща тези 3 упражнение “tummy time.”
Истината обаче е, че те работят ефективно и за много други мускулни групи – не само за корема. 

Какви са упражненията и как да постигнете резултати

Правете максимален брой повторения от всяко едно упражнение преди да преминете към следващото. Също така се опитайте да си почивате възможно най-кратко време. Това е за всяка серия. Постарайте се да направите от 3 до 5 серии.

Ето и упражненията:
 

Упражнение Plankup

 
Мислете за това упражнение като за хибрид между упражнението планк и лицевите опори.
То се изпълнява като легнете по корем и се повдигнете, изполвайки лактите си за опора. Тялото Ви трябва да е максимално изпънато. След като сте заели позиция, повдигнете бедрата и седалището си нагоре. Краката и гърба трябва да останат изпънати, а корема стегнат. Задръжте в тази позиция няколко секунди.
 

Лицеви опори

 
Лицевите опори са може би най-разпространеното и често практикувано упражнение от всеки един спортист. Основното за правилното изпълнение на лицевите опори е тялото да бъде изпънато, а краката да са един до друг. Изпълнението на лицевите опори да става само чрез ръцете. Коленете, таза и кръста трябва да останат неподвижни.
 

Hollow-Body Pump

 
Това упражнение е добре познато на всяка една гимнастичка. То не само натоварва коремните мускули, но и тренира цялото тяло – от главата до петите.

Легнете на пода и изпънете тялото си. За изпълнението на това упражнение отлепете краката и ръцете си от пода едновременно. Внимавайте да останат изпънати. Стремете се да достигнете пръстите на краката си. Ако сте изпълнили правилно това упражнение, то трябва да усетите пареща болка в коремната област.

Както ви споменахме в началото на тази статия – постарайте се да направите около 3 до 5 серии от всяко едно от гореизброените упражнения, като ги редувате.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес