Най-големият сайт за бойни спортове

       

Креатинът - от добавки или от естествени източници?

Креатинът - от добавки или от естествени източници?
Публикувано на: Октомври 30, 2015 в 10:08 ч

Има ли предимство в приема на креатин от естествени източници (като червено месо) пред това да се набавя като хранителна добавка?

Краткия отговор на това е "не". Но нека го разгледаме малко по-подробно.

Добавянето на креатин като хранителна добавка при трениращите е тенденция от години. Ползите от суплементирането с креатин са много - от увеличаване на силата до по-добра функция на мозъка. Тялото произвежда само около 2 грама креатин на ден, затова често се налага да се добавя допълнително като суплемент или чрез диета

Един от най-добрите източници на креатин е червеното месо. Изчислено е, че около половин килограм сурово месо съдържат 2 грама креатин. Друг добър източник на креатин са риба тон или сьомга. Но ако целта ви е да увеличите запаса си от креатин чрез храната, това може да се окаже доста трудна задача.

Ще трябва да консумирате около килограм и половина сурово месо или риба на ден, за да стигнете до нивото, което може да си набавите от една доза от 5 грама чрез хранителна добавка. Не сте фенове на суровото месо? Тогава се пригответе, да ядете още повече, тъй като готвеното месо съдържа в себе си по-малко креатин.

Възможно е да приемате дневната доза от 5 грама креатин и чрез диета, но никой не би ви препоръчал да ядете толкова много червено месо всеки ден. Това не само ще олекоти портфейла ви, но има и изследвания, че прекомерното ядене на месо съкращава живота. Освен това приготвянето на месото отнема доста време и ще прекарате повече време в кухнята, отколкото в залата.

Креатин от нашия магазин



Ако търсите ефективен и безопасен начин за увеличаване на резултатите в залата, креатинът е за вас. Като по-удачния вариант е да го приемате като хранителна добавка. Една лъжичка креатин е много по-евтина и лесна за прием от кило и половина червено месо всеки ден.
Мнения в Facebook

Свързани Статии

Протеинови шейкове - странични ефекти

Протеинови шейкове - странични ефекти
Преди всичко няма доказани странични ефекти от протеина на прах, когато се използва разумно.
Статии » март 3, 2010 (1)
цялата статия

6 положителни качества на суроватъчния протеин

6 положителни качества на суроватъчния протеин
Суроватъчния протеин е една от най-добрите протеинови хранителни добавки и се използва както при качване на чиста мускулна маса, така и при сваляне.
Статии » май 4, 2015 (34)
цялата статия