Най-големият сайт за бойни спортове

       

Протеин и бокс - шест простички правила за всички

Протеин и бокс - шест простички правила за всички
Публикувано на: Август 17, 2016 в 12:51 ч
 
Ако боксът е вашето признание, а и изобщо спортът като цяло, вероятно вече знаете, че усилените тренировки в залата са само част от вашата пълноценна подготовка. Те биха били до голяма степен безмислени, ако не се храните по правилния начин. Невъзможно е да постигнете ултимативните резултати, на които сте способни, ако не се храните по пълноценен начин.


Ето и шест правила, свързани с приема на белтъчини, които всеки един боксьор трябва да има предвид.

1. Повишете дневния си прием на протеин на 2-2.5 грама на килограм тегло


Определете дневните си цели спрямо приема на белтъчини според диапазона между настоящата ви телесна маса и тази, към която се стремите като цел.

2. Консумирайте между 20 и 30 грама протеин на всеки интервал между три и четири часа

Бъдете сигурни, че постигате дневната си цел относно приема на протеин, осигурявайки си идентични дози на точно разпределени интервали от време през деня. В повечето случаи говорим за дози от между 20 и 30 грама, които лесно могат да бъдат извлечени от храни като пиле, сьомга, риба тон, полуобезмаслено мляко, три големи яйца или една-две лъжички суроватъчен протеин.

3. Наблегнете на висококачествени протеини от животински произход

Имайки предвид, че те са богати на аминокиселини, направете белтъчините от животински и млечен произход приоритетни.

4. Не забравяйте да консумирате протеин и на закуска

Три големи яйца (бъркани, на очи, варени или на омлет) е простичък начин да постигнете желаната от вас доза протеин на закуска.

5. Не забравяйте да консумирате протеин и след тренировка

Осигурете си прием на белтъчини и след тренировка. Важен е й таймингът на самото хранене. За да ви е по-лесно, а и същевременно не по-малко качествено, една-две лъжички суроватъчен протеин след тренировка вършат чудесна работа.

6. Не забравяйте да консумирате протеин и преди лягане

Осигурете си достатъчно белтъчини преди лягане. Тук подходящият избор е казеиновият протеин, въпреки че храни като нискомаслено кисело мляко, извара или яйца също вършат добра работа.

0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Съвети за хората, които не искат да се поставят на диети

Съвети за хората, които не искат да се поставят на диети
Вкарайте тези 12 съвета в своето ежедневни хранения и тренировки и няма да ви се наложи никога повече да сте на диета.
Статии » февруари 20, 2015 (2)
цялата статия

7 евтини здравословни източника на протеини

7 евтини здравословни източника на протеини
Търсиш високопротеинови храни? Решението е елементарно - чисто червено месо, птиче месо, риба и соеви продукти. Вкараме ли обаче цената като фактор, нещата стават малко по-различни.
Статии » март 16, 2016 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook