Най-големият сайт за бойни спортове

       

Какво мислите за тази тренировъчна програма?

Всякакви дискусии относно различни тренировки и упражнения.

Какво мислите за тази тренировъчна програма?

  0     Мнениеот Kenny на 28 Фев 2012, 22:06

Здравейте, бих искал да ви попитам какво мислите за тази тренировъчна програма, и какви са ползите от нея? Колко време може да се тренира по нея преди да се смени с някоя друга? :DD Всичко и упражнения и почивки между кръговете е по 30 секунди.
\\\\\ПОНЕДЕЛНИК/////
====================
===========================================================================================
Гърди- Лежанка 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.

Гръб- Скрипец 20
===========================================================================================
Флайс- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Набиране на лост пред врат- до отказ
===========================================================================================
Пуловер- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Чукчета- 20 повторения
===========================================================================================
Корем- до отказ /3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
===========================================================================================


\\\\\ВТОРНИК/////
====================
===========================================================================================
Бицепс- Прав лост- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Лицеви опори- 20 повторения
===========================================================================================
Бицепс- Дъмбели- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Кофички- 20 повторения
===========================================================================================
Чукчета- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Скрипец зад врат- 20 повторения
===========================================================================================
Корем- до отказ /3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
===========================================================================================


\\\\\ЧЕТВЪРТЪК/////
====================
===========================================================================================
Гърди- Лежанка 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.

Гръб- Скрипец 20
===========================================================================================
Флайс- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Набиране а лост пред врат- до отказ
===========================================================================================
Пуловер- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Чукчета- 20 повторения
===========================================================================================
Трапец- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Клекове със щанга- 20 повторения
===========================================================================================
Корем- до отказ /3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
===========================================================================================


\\\\\ПЕТЪК/////
===================

===========================================================================================
Бицепс- Прав лост- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Лицеви опори- 20 повторения
===========================================================================================
Бицепс- Дъмбели- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Кофички- 20 повторения
===========================================================================================
Чукчета- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Скрипец зад врат- 20 повторения
===========================================================================================
Трапец- 20 повторения
/3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
Клекове- 20 повторения
===========================================================================================
Корем- до отказ /3 Кръга. Почивка между кръговете 30 секунди.
===========================================================================================
Kenny
Kenny
 
Мнения: 1
Регистриран на: 28 Фев 2012, 21:49
Град: Burgas

Назад към Тренировки и упражнения

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта