Най-големият сайт за бойни спортове

       

КОГА ДА ТРЕНИРАМЕ НА 100%

Новини, събития, дискусии за хората прекарващи повече време на земята, от колкото в стойка и обичат да използват ключове, захвати, хвърляния и други смазващи самочуствието техники.

КОГА ДА ТРЕНИРАМЕ НА 100%

  0     Мнениеот Rado на 18 Дек 2008, 18:45

Ако правя подготовка за състезание в продължение на 1 месец, кога трябва да тренирам с най-голяма интензивност и кога да намаля натоварването?
Rado
Rado
 
Мнения: 10
Регистриран на: 28 Юли 2008, 09:39

Re: КОГА ДА ТРЕНИРАМЕ НА 100%

  0     Мнениеот spanky на 19 Дек 2008, 10:28

Тренираш както тренираш, но в последната седмица намаляш леко спаринга или поне не го правите така, че да получиш някоя контузия. Интензивните тренировки може да ги продължиш, но няколко дни преди двубоя внимавай да не си претовариш тялото. Общо взето не тренирай до отказ през последната седмица. Поддръжай си тонуса, работи по чувал, лапи, с партньори лек спаринг или повечко граплинг и избягвай упражненията, които биха те контузили. Зависи и как си тренирал преди този месец. За 1 месец можеш да доусъвършенстваш някои неща, но не и да научиш добре нови такива.

Чак сега забелязах че става въпрос само за граплинг, нали? Там не мога да ти кажа със сигурност, но предполагам няма толкова проблеми като контузии. Спокойни тренировки за контрол над противника мисля че можеш да си правиш дори и в деня преди състезанието.
- Дядо, к'во е т'ва?
- Сини сливи.
- Що са червени?
- Щот' са зелени.
Аватар
spanky
 
Мнения: 414
Регистриран на: 24 Авг 2008, 11:21
Град: София

Re: КОГА ДА ТРЕНИРАМЕ НА 100%

  0     Мнениеот Siniq на 20 Дек 2008, 02:45

Предлагам да си работиш върху въздуха допълнително. Ако имаш клипчета на опонента си работи как да контрираш и т.н.







Мир и ММА...
Аватар
Siniq
 
Мнения: 71
Регистриран на: 16 Сеп 2008, 13:01
Град: Добрич-София

Re: КОГА ДА ТРЕНИРАМЕ НА 100%

  0     Мнениеот jalokin на 01 Яну 2009, 18:56

Rado написа:Ако правя подготовка за състезание в продължение на 1 месец, кога трябва да тренирам с най-голяма интензивност и кога да намаля натоварването?



По принцип високата интензивност много яко таксува нервната с-ма. А тя е много важно за състезанието. Лично според мен (познавам състезатели, които следват същата схема) последната седмица забравяш за всичко друго освен изглаждане на техника. Преди това започваш от един умерен обем и висока интензивност, и с течение на времето намаляваш обема и МИНИМАЛНО повишаваш интензивността. Така хем ще ти се повишава абсолютната сила, хем няма да ти пречи на важните специфични тренировки за състезанието.
Докато човек не се предаде той е по-силен от съдбата си
(Е.М.Ремарк)
jalokin
jalokin
 
Мнения: 10
Регистриран на: 14 Авг 2008, 14:31
Град: Луковит


Назад към Граплинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта