Най-големият сайт за бойни спортове

       

Интересно и натоварващо упражнение за коремните мускули

Интересно и натоварващо упражнение за коремните мускули
Публикувано на: Април 6, 2013 в 09:44 ч
Снимка: wikimedia.org
Коремната преса е най-популярното упражнение за коремни мускули, защото всеки - от възпълнички жени до компютърни геймъри - могат да го правят. Но това не означава, че е най-доброто упражнение за средната част на тялото ви.

Затова и Дейвид Джак, собственик на фитнеса Actv8 във Финикс, демонстрира по-добро упражнение за коремните мускули - 360.
 
"Главната функция на торса е да предотвратява движенията и да е устойчив на сили, които преминават през него."

Започва се от изходна позиция за лицева опора. В тази позиция трябва да държите торса си напълно неподвижен, а с краката си да описване кръгове в различни посоки, плъзгайки ги по пода. С по-малките движения в кръг натоварвате само коремните мускули, но разширите ли кръговете, включват се и косите коремни мускули, бедрата и долната част на гърба.

Ефектът от това е изразителност в коремните мускули и повече стабилност в торса едновременно. Ето и видео, от което може да видите изпълнението на 360.
 
Мнения в Facebook

Свързани Статии

Как ластикът може да увеличи атлетичността ви

Как ластикът може да увеличи атлетичността ви
Това може и да не изглежда като кой знае какво упражнение, но всъщност помага много на спортните постижения.
Статии » юли 7, 2014 (0)
цялата статия

Добри кардио упражнения, които най-вероятно не си опитвал досега

Добри кардио упражнения, които най-вероятно не си опитвал досега
Тичането на пътечката кара ли те да се чувстваш като хамстер в колело? Ако да, май е време да промениш нещо в тренировъчния си план.
Статии » юли 2, 2012 (2)
цялата статия