Най-големият сайт за бойни спортове

       

Интензивна тренировка със собствено тегло на Уил Хънтингтън

Интензивна тренировка със собствено тегло на Уил Хънтингтън
Публикувано на: Май 15, 2015 в 08:31 ч

Кросфит треньорът Уил Хънтингтън сподели своята тренировка, която използва за да поддържа тялото си във форма.
 
"Това е тренировка в съотношение към почивка 2 към 1. Това е един от най-ефективните начини за изгаряне на калории, като в същото време давате на тялото си нужното време за почивка, за да поддържате интензитета висок. Това е страхотна комбинация от упражнения, защото можете да ги правите навсякъде."

Направете максимално много повторения от описаните упражнения за 40 секунди, а след това си починете 20 секунди. След края на почивката започнете следващото упражнение. Повторете в 3 до 5 кръга.
  • Упражнение 1: Напади
  • Упражнение 2: Лицеви опори
  • Упражнение 3: Клекове
  • Упражнение 4: Набирания
  • Упражнение 5: Бърпийта
Мнения в Facebook

Свързани Статии

Специфични тренировки за бойните спортове

Специфични тренировки за бойните спортове
Или как да придобием сила, издръжливост и скорост в бойните спортове.
Статии » ноември 30, 2010 (2)
цялата статия

За трудно качващите мускулна маса

За трудно качващите мускулна маса
Статията показва няколко важни момента, които всеки, имащ проблеми с натрупването на мускулна маса, трябва да вземе предвид.
Статии » август 17, 2008 (0)
цялата статия