Най-големият сайт за бойни спортове

       

3 упражнения за сила в торса

3 упражнения за сила в торса
Публикувано на: Юни 5, 2013 в 10:00 ч
Снимка: wikimedia.org
Големите тежести и многоставните упражнения несъмнено са най-добрия приятел на трениращия, но това не означава, че швейцарските топки са само за жени трениращи аеробика. Следните три упражнения не само ще заздравят торса ви, но ако ги добавите в тренировъчната си програма, може да преодолеете застоя.
 

Лицеви опори

 
Сложете пръстите на краката си на швейцарската топка, а ръцете си на пода. Дръжте тялото си изправено и правете стандартна лицева опора.
 
 
 

Планк

 
Поставете предмишниците си на швейцарската топка и изтеглете краката назад, като опънете тялото си от рамената до пръстите на краката. Като разпределите тежестта между лактите и пръстите на краката, задръжте тази позиция.
 
 

 

Кобра

 
Коленичете на пода и нека бедрата и тазът ви да са опората ви върху швейцарската топка. Разпрете ръце в страни, така че да образувате буквата Т с горната част на тялото, изтеглете и долната част на гърба, докато не погледнете напред. Задръжте така.
 

 
Ако нямате швейцарска топка, а желаете да си купите такава, вижте нашето предложение на атрактивна ценна - швейцарска топка от Everlast.
Мнения в Facebook