Най-големият сайт за бойни спортове

       

3 техники за повече сила на момента

3 техники за повече сила на момента
Публикувано на: Юли 9, 2014 в 22:31 ч
Снимка: pixabay.com
В живота ни учат да живеем по правила - да си плащаме сметките всеки месец, да спазваме ограничението за скоростта по пътищата и т.н. Но в залата с щангите малко мамене може да помогне за увеличаване на резултатите. Малката промяна в начина, по който изпълнявате дадени упражнения, може да увеличи силата ви и да ви помогне да направите повече повторения и по-бързо да постигнете целите си.

При следващата си силова тренировка пробвайте тези три техники и ще бъдете изненадани как можете да увеличите бройката повторения.
 
 

Сменете стойката

 
Ако краката ви започнат да се огъват по време на последните повторения от клековете, пробвайте да заемете по-разкрачена позиция. По този начин скъсявате дистанцията между глутеусите и пода, като намалявате и разстоянието, за което трябва да клекнете - няма да ви се налага да минавате толкова голямо разстояние с тежестта, докато бедрата ви станат успоредни на пода.
 

Движите се по-малко, но отново се натоварвате и правите сила. По-широкия разкрач мобилизира повече мускули в бедрата и глутеусите. Колкото по-силни са те, толкова повече клекове можете да правите.

 

Размърдайте лактите

 
Мислите си, че не можете да направите още едно повторение на лежанката? Увеличете разстоянието между лактите. Вместо да са на 45 градуса спрямо тялото, както обичайното, дръжте ги на 50 до 60 градуса. При тази промяна активирате повече гръдни мускули. Лактите са все така близко до вас и ставите не се натоварват толкова, но вкарвате повече двигателни единици, които могат да преодолеят тежестта.

Хранителни добавки за повече сила


 

Заложете на тънкото

 
За да активирате повече мускули в горната част на тялото по време на упражнения, използвайте по-тънки дръжки. Университетът в Сан Франциско е провел изследване, в което е доказано, че по време на тренировка на лежанка с по-тънък лост се активират повече мускули покрай китките и предмишниците, от колкото при тренировка с нормален лост. Освен това по-тънкия лост не променя захвата ви.
Мнения в Facebook

Свързани Статии

Упражнения за сила с медицинска топка

Упражнения за сила с медицинска топка
Увеличете експлозивната сила с тези упражнения за цялото тяло с медицинска топка.
Статии » май 19, 2013 (0)
цялата статия

Съвет от експерта: Качване на маса в комбинация с тренировки по бойни изкуства

Съвет от експерта: Качване на маса в комбинация с тренировки по бойни изкуства
Вижте какви са основите за качването на мускулна маса, когато се водят и паралелни тренировки по муай тай (или друго интензивно бойно изкуство).
Статии » юли 13, 2013 (16)
цялата статия