Най-големият сайт за бойни спортове

       

100-дневната тренировка

100-дневната тренировка
Публикувано на: Март 5, 2015 в 09:15 ч

Всички желаещи да променят физиката си и да започнат едно ново предизвикателство, имат шанса да го сторят със "100-дневната тренировъчна програма".
 


Това е седмото издание на програмата, която в основата си се състои от комплекси от 3-4 упражнения, които се правят едно след друго без почивка. Хубавото е, че от началото могат да се включат хора и без голям опит в тренировките.

Самата програма е разделена на три нива:
1) основна - от ден 1 до ден 49
2) за напреднали - от ден 49 до ден 91
3) турбо - от ден 92 до ден 98

Упражненията, които се ползват се със собствено тегло и са особено подходящи за феновете на стрийт фитнеса.

Всеки един ден се правят различни комплекси, които се публикуват в сайта на организаторите.
 

 
Водещ на тренировката е Антон Кучумов.

Ако и вие имате желание да се включите в глобалното предизвикателство, към което от 1 март насам са се включили стотици участници, може да започнете от тук - http://workout.su/
Мнения в Facebook

Свързани Статии

Седем мита за кардио тренировката

Седем мита за кардио тренировката
Дали кардиото е отговора, за губене на мазнини? Има много различни становища за това, какъв вид кардио е най-доброто решение, както и колко дълго и колко често трябва да го практикувате.
Статии » август 2, 2008 (0)
цялата статия

Как да започне тренировката ни: С кардио или със силови упражнения?

Как да започне тренировката ни: С кардио или със силови упражнения?
Вие вече сте във фитнеса, а часовника тик-така: Имате 45 минути, за които трябва да натренирате всички мускулни групи, ооооооо, и да не забравите да направите и кардио.
Статии » декември 5, 2015 (0)
цялата статия