Зареждане

UFC попадна в Топ 10 на класацията на Forbes

UFC попадна в Топ 10 на класацията на Forbes
Публикувано на: Октомври 25, 2016 в 14:32 ч
 
След като през тази година UFC бе продаден за впечатляващата сума от 4 милиарда долара, това нямаше как да не подчертае важността и мащабите на най-голямата и престижна ММА компания на планетата в настоящия момент.


Не е изненадващо, че UFC попадна в списъка на списание Forbes за най-високо оценяваните спортни брандове в света. В списъка UFC е класирана на престижното седмо място.

The Forbes Fab 40 определя стойността на най-големите брандове в света на спорта, измервайки “колко точно името на един бранд, напълно от самосебе си, допринася за неговата стойност или постъпления.”

Mike Ozanian от Forbes даде повече обяснение за позицията на UFC в списъка:

“Продажбата на един бранд може да има голямо значение за стойността му. UFC бе придобит от WME/IMG за 4 милиарда долара. Според моята сметка, разпределението на стойността на сделката оценява UFC на 2 милиарда долара, което е с три пъти повече от стойността преди година. Това е и най-голямото увеличие сред всички останали бизнес брандове. Но ако UFC не стане още по-голяма и печеливша, оправдавайки цената си от 4 милиарда долара, нейният бранд може да понесе остър срив в своята стойност.”

На челно място в списъка с най-важните спортни брандове е Nike, чиято стойност се оценява на 27 милиарда долара. Втори е ESPN със стойност 16,5 милиарда, а трети - Adidas със стойност от 7 милиарда долара. Целият списък на Forbes можете да видите тук.

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес