Джон Джоунс се върна в залата и стартира лагера за Стипе Миочич
Макар и Punk да демонстрира, че е твърде далеч от нивото на UFC, неговото участие в събитието се оказа изключително успешно от финансова гледна точка.
Доказателство за това са цифрите. UFC успя да продаде между 425 000 и 475 000 pay-per-view продажби за събитието в Кливланд, като голяма част от тях се дължат именно на участието на CM Punk в него.
Макар и тези цифри да не са рекордни, те поставят UFC 203 на четвърто място по този показател за годината, изоставайки единствено от UFC 196, UFC 200 и UFC 202.
Според експертите, ако CM Punk не бе част от файт картата на UFC 203, то събитието е щяло да продаде около 250 000 pay-per-view заявки - цифра, която е значително под тази, която вече споменахме. Именно и поради тази причина няма да е изненадващо, ако от UFC гласуват нова порция доверие на Punk в бъдеще.
Скоро след UFC 203 президентът на компанията Dana White заяви, че CM Punk вероятно няма да участва в ново събитие на UFC, но нищо чудно той и колегите му да размислят, имайки предвид огромния комерсиален успех на кечиста.